Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

Lubię kupować :) zamówienie pod znakiem bursztynu

Rzadko, bo rzadko, ale zdarza mi się na spółę z koleżanką złożyć zamówienie w sklepie internetowym paatal.pl. Niestety ostatnimi czasy asortyment sklepu nie zachwyca, ale jako że wspomniana koleżanka miała ostatnio urodziny i otrzymała rabat na zakupy w wysokości 10% to postanowiłyśmy z niego skorzystać. Oto co dziś do mnie przyszło:


 Tak, tak... aż sześć sztuk Odżywki do włosów i skóry głowy JANTAR Farmony. Połowa dla Mamy, połowa dla mnie. Cudowny kosmetyk, u nas obu naprawdę przynoszący efekty. Poza tym nauczył mnie systematyczności :) Ostatnio jest trudno dostępny, zauważyłam ponadto, że od kiedy stał się bardzo popularny jego cena dość znacząca wzrosła. A na Paatal.pl dalej po 8,99 zł.

A co poza tym?










Mgiełka nawilżająco-ochronna JANTAR Farmony to dla mnie nowość. Posiada filtr UV, więc na lato jak znalazł. Tutaj również po sztuce dla Mamy i dla mnie. Cena za buteleczkę na paatal.pl to 5,99 zł.








Masło do ciała Mango i Passiflora ENLIVEN - nie znam tej firmy, ale 5,99 zł za 300 ml można zaryzykować ;)








 Soft Mat Matowa pomadka w kremie MANHATTAN w odcieniu 31S. W cenie 4,99 zł żal nie brać ;)







BioRepair Plus Pasta naprawiająca szkliwo zębów - dla wypróbowania. 7,98 zł / 75 ml.







Hairagami Wypełniacz do fryzury/koka. Choć jestem fryzjerskim antytalentem i zazwyczaj noszę włosy rozpuszczone, to stwierdziłam, że zaryzykuję to 1,99 zł ;) a nóż akurat jego będę umiała obsługiwać ;)




Znacie któreś z tych produktów? Zamawiacie kosmetyki w internecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz