Obserwatorzy

sobota, 5 października 2013

Lubię malować paznokcie! H&M Gentle sky


Bardzo długo gustowałam w bardziej "tradycyjnych" kolorach lakierów, czyli czerwieniach, różach czy fioletach. Zieleń na paznokciach wydawała mi się zupełnie nie w moim stylu, ale styl ma to do siebie, że czasem lubi ewoluować ;)


Gentle sky w 7-mililitrowej buteleczce trafił do mnie w zeszłym roku w H&M w cenie bodajże 6,90 zł. Lubię i takie pojemności, i takie ceny ;) Przemówił do mnie oczywiście kolor - piękna morska zieleń z delikatnym shimmerem ("drobne drobinki" ;) w kolorze zielonym) i przesłodka buteleczka <3


Na paznokciach drobinki są dostrzegalne z bliska, ale lakier za to ładnie błyszczy, długo też utrzymuje taką "widzialną" świeżość. Dla idealnego efektu należy nałożyć dwie grubsze, lub trzy cienkie warstwy. Schnie bardzo szybko. Trwałość na moich paznokciach jak przy innych lakierach H&M dobra - nie odpryskuje, po kilku 3-4 dniach zaczynają ścierać się końcówki.


Lubię te H&M-owe drobiazgi :) Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taki kolor ;) Nigdy się jakoś nie przyglądałam lakierom w H&M, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to nadrobić przy najbliższych zakupach ;) szczególnie te małe buteleczki-limitowanki :)

      Usuń
  2. Lubię takie kolory :-) Ręce zawsze wyglądają w nich na opalone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, czy moje wyglądają na opalone ;) Ale ten odcień akurat pasuje do mojej skóry :)

      Usuń
  3. Ja też lubię te H&M'owe lakiery :) Twój bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach! :)


    Przy okazji serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie - do wygrania unikatowy naszyjnik :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/10/wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń