Obserwatorzy

piątek, 11 października 2013

Lubię malować paznokcie! H&M Purple

 

Dzisiaj znowu na paznokciach H&M. Jak nie przepadam za ubraniami tej marki ;) tak lakiery mi odpowiadają. Purple pochodzi z TEGO zestawu. Odkąd odziedziczył pędzelek po swoim wykończonym już koledze, Orange, mogę nim swobodnie malować.


Lakier ma przyjemną do malowania konsystencję, szybko schnie, do pokrycia potrzeba dwie warstwy. Lakier ładnie błyszczy, z bliska widać, że zatopionych jest w nich mnóstwo błękitnych i różowych drobinek, ale absolutnie nie wyglądają one tandetnie. Kolor jest dokładnie taki, jak na zdjęciach, bardzo mi się podoba, uważam, że jest idealny na jesień i zimę :)


Purple trzyma się też całkiem nieźle, mam je dziś na paznokciach trzeci albo czwarty dzień i na niektórych paznokciach są minimalnie zdarte końcówki (z tymże z krótkich paznokci lakier też się tak szybko nie zdziera). Dzisiaj dla odświeżenia dodałam topper Gold z tego samego zestawu - razem też się fajnie prezentują :)


W ogóle zawsze malowałam krótkie paznokcie jasnymi, neutralnymi kolorami, a dopiero dłuższe ciemnymi, bardziej zdecydowanymi. Ostatnio mi się odmieniło i tak bardziej mi się podoba ;)

A u Was jakie ostatnio królują kolory? Już typowo jesienne? Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz