Obserwatorzy

sobota, 17 sierpnia 2013

Lubię malować paznokcie! Pożegnanie z królem mięt...

Dziś krótka notka. Znowu udało mi się wydenkować lakier do paznokci, tym razem jednego z moich ulubieńców - 03 Kings of mints z limitowanki You rock! od Essence. Świetny lakier, idealny dla mnie odcień zgaszonej, mlecznej mięty, dobry jakościowo. Był już na blogu, ale zawsze jako "jeden z wielu", na pożegnanie niech ma swoją osobistą notkę ;) Będzie mi go brakować... ;)


Może i bym się zastanawiała nad jego ponownym zakupem, ale jest już dawno niedostępny. A Wy kupiłyście kiedyś dwa razy dokładnie ten sam lakier? Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Zdarza mi się kupić dwa razy taką samą odżywkę, ale jeśli chodzi o kolor, to wolę eksperymentyować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też raczej się zdążą znudzić ;) ale będę szukać czegoś podobnego.

      Usuń
  2. Ja kupilam moze dwa razy ten sam lakier, ale tak to zawsze szukam cos innego, nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się nie zdarzyło nigdy, lakiery przeważnie mam tak długo, że pięć razy zdążą mi się znudzić ;)

      Usuń