Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Lubię malować paznokcie! Wspomnień czar - Wibo Express growth 350

Wyciągnęłam z czeluści kosmetyczki lakier do paznokci, który przed zakupem wielokrotnie oglądałam na Waszych blogach i bardzo mi się podobał, po czym kupiłam go i jakoś tak właśnie trafił do szuflady.
Popularny kolorek 350 z serii Express growth to różowy odcień nude - bezpieczny i elegancki. Nie wiem niestety, czy jest dalej dostępny w Rossmannie.


Lakier niestety dość kiepsko kryje, na paznokciach mam trzy warstwy, a białe końcówki dalej prześwitują. Mam jeszcze jeden lakier z tej serii, w kolorze arbuzowym, i zachowuje się niestety tak samo, więc przypuszczam, że tak Express Growth ma - jeśli macie z nimi doświadczenie, to dajcie znać w komentarzach. Trzyma się natomiast dość nieźle - na paznokciach mam go tu czwarty dzień i końcówki są tylko minimalnie przetarte. Sam lakier wygląda nieźle, dalej ładnie błyszczy.


350 daje dyskretny, elegancki manicure, nadający się do biura czy na ważne spotkanie. Może będę po niego sięgać teraz częściej.
Macie w swojej kolekcji ten numerek 350?

Życzę wszystkim pięknych, kosmetycznych prezentów z okazji Mikołaja! Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. wzajemnie, niech Mikołaj Cię obdaruje wspaniałościami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj przyniósł do mnie wygraną w rozdaniu i wór słodyczy :)

      Usuń
  2. Śliczny, lubię takie delikatne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę mieć nastrój na takie subtelności ;) ale wówczas mi się podoba :)

      Usuń