Obserwatorzy

sobota, 28 grudnia 2013

Lubię nowości! w grudniu 2013





W listopadzie nowości w ogóle nie było :) po bogatym październiku miało ich już nie być do końca roku, ale jak to w praktyce wygląda, to wszystkie wiemy ;)

Porcję nowości zapewniła mi przede wszystkim Asia z bloga Face hair body care, a dokładnie wygrana w jej rozdaniu :) Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z rosyjskimi kosmetykami, będę je zatem z przyjemnością testować :)

Sama sobie również zrobiłam prezent Bożonarodzeniowy i zamówiłam wreszcie z Avonu Today, które od dawna mnie "korciły". Poza tym kończy mi się podkład, więc zamówiłam do tego Lekki podkład "Idealna cera" Ideal flawless z SPF20. Mama go używa i jest zadowolona, więc postanowiłam też spróbować.

Zakupy z mojej strony w sumie skromne, ale nowości i tak sporo :) W związku z tym przydałby się post w styczniu ;) Zobaczymy, jak wyjdzie :)

Pozdrawiam!

2 komentarze: