Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

Lubię konkursy! Rozdanie u Kociambra

Kociamber prowadzi fajnego bloga. I na tym fajnym blogu organizuje właśnie fajne rozdanie :) a w nim dużo indyjskich dobroci. Postanowiłam się zgłosić. Wam też polecam (chociaż im więcej osób, tym większa konkurencja haha ;) ;) ). Zajrzyjcie do niej na bloga, polecam! lubię :)


4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia, ja jednak odpuszczę sobie rozdanie :) No i odpowiedziałam na pytania, mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz przeczytam :) dzięki za informację :)

      Usuń
  2. fajnie, zapraszam Cię również na moje rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informację, chętnie się zgłoszę ;)

      Usuń